Alla inlägg den 5 november 2012

Av trassel sudden - 5 november 2012 11:54

                                             FAN VA DET HAR HÄNT SAKER NU DET SISSTA!


Jag vet inte ens hur jag ska börja...

blev av med mitt jobb för ca två månadersen..

pga det gick i konkurs

sen har det hänt otroligt jobbiga saker som har gjort att jag inte ens kan tänka på det

om jag skulle göra det så kommer jag brytas ner helt å hållet

och komma in i gamla mönster...

och det vill jag INTE...

får se hur länge jag klarar av att förtränga allt!!!

förstår inte varför så mycke saker ska hända mig..

k'änns som jag är en magnet till allt negatift

precis som jag säger "ja tack jag tar allt gärna all skit som går att få eller uppleva"

e så otroligt less på livet..

men men ska försöka ta mig igenom denna turen med...

hoppas alla där ute mår toppen och att ni har det bra!

va rädda om er!

å

TA INGEN SKIT....;)

kram  







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
jag är en tjej på 26år..som ser ut som en helt vanlig tjej..men lever med ångest/panikångest..följ med mig på min resa igenom både glädje å sorg..det e bara å hoppa på tåget å hänga med mig igenom min berjodalbana

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards