Direktlänk till inlägg 28 april 2012

lördag!

Av trassel sudden - 28 april 2012 19:35

hallooo!

då va de lördag och jag har fixat balkongen i dag..

blev väldigt fint..är helt klart nöjd..vi har bestämt vilka nya uteböbler vi ska köpa oxå..

så de e en toppen dag 


nu väntas det lite öl och mat..

men måste ju dela med mig av en toppen låt som gör mig glad


trevlig helg.. 

 
 
Hippieflickan

Hippieflickan

28 april 2012 23:46

Hoppas du har haft en jättebra lördag! :)

http://hippieflickan.bloggplatsen.se

trassel sudden

29 april 2012 10:27

jag önskar dig de samma fast en trevlig söndag..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trassel sudden - 20 november 2012 16:45

Hej!   Idag har jag bara legat hela dagen... kommer inte upp, vill bara sova bort allt... orkar inget..det ända jag tänker på är att göra mig illa.. för att inte göra det så är det bättre å bara sova så man inte kan göra nått annat.. jag ...

Av trassel sudden - 8 november 2012 15:20

Hej! Idag är det rätt tufft..ångesten kommer krympande... Hade ett långt å djupt samtal med min sambo i går...vilket kändes väldigt skönt...han är så underbar å stöttar mig...hade jag inte haft honom så hade jag nog iinte funnits nu.. Jag kämpar v...

Av trassel sudden - 6 november 2012 16:22

dagen började med ångest..... vilket har eskalerat under dagens   hur mycke jag en försöker å förtränga nu så kommer det krypande å jag vill itne må piss igen å sakta men säkert gå in i de gammla mönstrerna.. för jag vet ju hur skönt livet ka...

Av trassel sudden - 5 november 2012 11:54


                                             FAN VA DET HAR HÄNT SAKER NU DET SISSTA!   Jag vet inte ens hur jag ska börja... blev av med mitt jobb för ca två månadersen.. pga det gick i konkurs sen har det hänt otroligt jobbiga saker som h...

Av trassel sudden - 5 september 2012 10:48

Det va väldigt länge sen jag va inloggad å skrev nått nu... så jag får väll ta mig samman och skriva några rader... har haft en väldigt jobbig period nu..hänt mycket saker som har varit svåra att hanskas med... gjorde det jag inte skulle göra i...

Presentation


Hej!
jag är en tjej på 26år..som ser ut som en helt vanlig tjej..men lever med ångest/panikångest..följ med mig på min resa igenom både glädje å sorg..det e bara å hoppa på tåget å hänga med mig igenom min berjodalbana

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards