Alla inlägg under september 2012

Av trassel sudden - 5 september 2012 10:48

Det va väldigt länge sen jag va inloggad å skrev nått nu...

så jag får väll ta mig samman och skriva några rader...

har haft en väldigt jobbig period nu..hänt mycket saker som har varit svåra att hanskas med...

gjorde det jag inte skulle göra i går...blev bara så ångesten var för stark...så va på sjukhuset hela natten..

men men ska verkligen ta tag i mitt liv nu och göra det till nått bättre...

måste fixa detta..kan inte hålla på ¨å skada sig själv för att det händer saker i ens liv...

nu är det en ny dag i mitt nya liv!!!

SKA FIXA DETTA!!!

sissta gången i går alldrig mer!!!



Presentation


Hej!
jag är en tjej på 26år..som ser ut som en helt vanlig tjej..men lever med ångest/panikångest..följ med mig på min resa igenom både glädje å sorg..det e bara å hoppa på tåget å hänga med mig igenom min berjodalbana

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards